REGULAMIN
Regulamin sklepu internetowego
WYDAWNICTWA MUZYCZNEGO CONTRA
§ 1
Definicje
Regulamin - aktualny Regulamin Sklepu internetowego Wydawnictwo
Muzyczne Contra, opublikowany na stronie internetowej Sprzedającego
prowadzonej pod adresem www.contra.waw.pl
Sprzedający - Wydawnictwo Muzyczne Contra Paweł Mazur, ul. Chłodna
8, 05-126 Nieporęt, wpis do ewidencji działalności
gospodarczej Urzędu Gminy Nieporęt OB. 6411-3981/108, REGON:
016058808, NIP:
524-103-79-06.
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie
posiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność
prawną
Konsument - Klient, dokonujący zakupu towaru w celu nie związanym
z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub
zawodową
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego w swoim
portalu internetowym pod adresem www.contra.waw.pl
Towar - produkt sprzedawany za pośrednictwem Sklepu
§ 2
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa szczegółowe warunki sprzedaży
Towarów za pośrednictwem internetowego sklepu Wydawnictwa
Muzycznego Contra, dostępnego pod adresem internetowym
www.contra.waw.pl (dalej Sklep),
a także zasady korzystania ze Sklepu, sposoby dostawy, płatności,
uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz tryb postępowania
reklamacyjnego.
2. Sklep jest prowadzony przez Sprzedającego.
3. Sprzedający świadczy za pośrednictwem Sklepu następujące
usługi na rzecz Klientów:
a) umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zakupów Towarów;
b) otrzymywanie przez Klienta, za jego zgodą, bezpłatnych
informacji o nowościach wydawniczych.
4. W celu zawarcia umowy o świadczenie usługi dotyczącej
dostarczania informacji o nowościach na podany przez Klienta
adres e-mail. Przed wyrażeniem zgody na korzystanie z tej usługi
Klient powinien zapoznać się z treścią niniejszego
Regulaminu. Klient wyrażając zgodę na otrzymywanie informacji
o nowościach, składa jednocześnie oświadczenie, że zapoznał
się z treścią Regulaminu i akceptuje zawarte w nim
postanowienia. Oświadczenie składane jest poprzez potwierdzenie
wysłania zgody. Klient w każdym czasie oraz bez podawania
przyczyn może rozwiązać umowę dostarczania informacji o nowościach
wysyłając e-mail na adres contra@contra.waw.pl z żądaniem
zaprzestania dostarczania informacji o nowościach.
5. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania oferowanych
przez Sklep Towarów, składania zamówień, zakładania i
korzystania z indywidualnego konta w Sklepie oraz otrzymywania
informacji o nowościach wydawniczych niezbędny jest dostęp do
Internetu oraz komputer o następujących minimalnych parametrach
technicznych:
a) procesor 300 MHz,
b) pamięć RAM 256 MB,
c) przeglądarka:
obsługująca protokoły HTTP , HTML, XML i XHTML, grafiki w
formatach GIF, JPEG.
7. Przed złożeniem zamówienia na Towar, Klient zobowiązany
jest uważnie zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
Klient wysyłając e-maila z zamówieniem w Sklepie, składa
jednocześnie oświadczenie, że zapoznał się z treścią
Regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte oraz że
wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedającego danych
osobowych w celu realizacji zamówienia.
8. Klient zobowiązuje się do:
a) niedostarczania treści o charakterze bezprawnym, naruszających
prawa lub dobra osobiste osób trzecich, niezgodnych z dobrymi
obyczajami lub zasadami współżycia społecznego,
b) przestrzegania przepisów prawa przy korzystaniu ze Sklepu, w
tym regulacji dotyczących praw autorskich,
c) korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz
powstrzymania się od jakichkolwiek działań, które mogłyby wpłynąć
na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu,
9. Wszystkie informacje, wzory Towarów, zdjęcia Towarów oraz
ich nazwy są chronione prawami autorskimi (zgodnie z Art. 17
ustawy z 4 luty 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(tekst jednolity Dz. U. Nr 90, poz. 631)), a także mogą być
zastrzeżonymi znakami towarowymi lub wzorami użytkowymi.
Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do
celów handlowych lub prezentacji na innych stronach
internetowych bez zgody Sprzedającego.
§ 3
Przyjmowanie i realizacja zamówienia
1. Zamówienia na Towary można składać 24 godziny na dobę, 7
dni w tygodniu przez cały rok, za wyjątkiem przerw technicznych
i konserwacyjnych.
2. Sklep przyjmuje zamówienia za pośrednictwem e-maila ze słowem
w temacie: zamówienie.
3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem
potwierdzenie przyjęcia zamówienia. .
4. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe
wpisanie pozycji zamówionej. W przypadku wystąpienia niejasności
dotyczących przesłanych danych sklep zastrzega sobie prawo do
wstrzymania realizacji zamówienia. O zaistniałej sytuacji
Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
5. Sprzedający zastrzega, przewidywany czas realizacji wynosi 3
- 10 dni.
6. Termin realizacji podany przy Towarze, jest wiążący w
chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
7. W przypadku wydłużenia się przewidywanego czasu realizacji
Klient niezwłocznie zostanie o tym poinformowany i podejmie
decyzję, co do dalszego postępowania (np. wydłużenie czasu
oczekiwania, rezygnacja z zamówienia).
8. Jeżeli Klientem jest Konsument, Sprzedający obowiązany jest
wydać Towar Konsumentowi, nie później niż trzydzieści dni od
dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej (§ 3 ust.
6). W razie opóźnienia Sprzedającego Konsument może wyznaczyć
dodatkowy termin do wydania rzeczy, a po jego bezskutecznym upływie
może od umowy odstąpić. Sprzedający zwróci wtedy całą
otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli w związku z
realizacją zamówienia została dokonana wpłata.
§ 4
Ceny
1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają
podatek VAT. Do wartości zamówionych Towarów doliczany jest
koszt przesyłki zależny od wybranego sposobu dostawy i formy płatności.
2. Cena podana przy każdym Towarze, jest wiążąca w chwili złożenia
przez Klienta zamówienia.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów znajdujących
się w jego ofercie, wprowadzania nowych Towarów do oferty
sklepu, a także przeprowadzania akcji promocyjnych na stronach
sklepu. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Towarów w
zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany
ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
§ 5
Formy płatności
1. Płatności za zamówione Towary można dokonać w następujący
sposób:
"Płatność za pobraniem"
płatność gotówką przy odbiorze Towaru (którzy wcześniej
nie opłacili i nie odebrali przesyłki zgodnie ze złożonym zamówieniem).
2. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT.
§ 6
Sposób dostawy i odbiór Towaru
1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta, za pośrednictwem
Poczty Polskiej.
2. O kosztach dostawy Klient jest informowany na stronie
www._Start_Contra_.waw.pl.
3. Termin otrzymania przesyłki = termin realizacji zamówienia +
czas dostawy przez Pocztę Polską. Deklarowany przez operatora
pocztowego lub przewoźnika termin dostawy na terenie Polski
wynika z aktualnie obowiązującego regulaminu świadczenia usług
pocztowych lub przewozowych.
4. Przesyłki pocztowe wysyłane są w usłudze Kurier 48.
5. Jeżeli dostawa jest niemożliwa lub utrudniona ze względu na
podanie niepoprawnego adresu lub ze względu na to, że dostawa
nie została przyjęta pod tym adresem, to odpowiedzialność za
te zdarzenia ponosi Klient.
6. Razem z przesyłką dostarczone są dokumenty zakupu - dowód
dostawy lub faktura VAT (przy czym Klient wyraża zgodę na
otrzymanie faktury VAT bez podpisu).
7. Sprzedający zaleca, aby Klient przed odebraniem przesyłki
pocztowej, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W takim przypadku Klient nie powinien przyjmować przesyłki i w
obecności pracownika poczty lub kuriera sporządzić protokół
szkody oraz niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
§ 7
Reklamacje
1. Reklamacje dotyczące wad Towaru należy składać na adres
Wydawnictwa Muzycznego Contra (www.contra.waw.pl) lub pisemnie na
Wydawnictwa Muzycznego Contra ul. Chłodna 8, 05-126 Nieporęt.
2. Szczegóły postępowania reklamacyjnego określa Procedura
rozpatrywania reklamacji stanowiąca integralną cześć tego
Regulaminu.
3. W przypadku Towaru wadliwego Klientowi przysługuje żądanie:
a) obniżenia ceny albo odstąpienie od umowy, chyba że Sprzedający
niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta
wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
b) wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady.
4. Reklamowany Towar wraz z pismem szczegółowo określającym
jego wadę oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji
reklamacji, należy odesłać na adres Sprzedającego. Przesyłkę
należy odpowiednio zabezpieczyć.
5. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany Towaru
lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu
ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a
Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie
czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za
uzasadnione.
6. Klientowi, który nabył Towary w celu związanym z działalnością
zawodową lub gospodarczą (nie Konsument), przysługuje prawo do
złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa, przy czym odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za
wady fizyczne Towarów ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient
zapłacił Sklepowi za reklamowany Towar.
7. Reklamacje dotyczące usług świadczonych za pośrednictwem
Sklepu, w tym nieprawidłowości lub przerw w funkcjonowaniu
Sklepu, należy składać w formie elektronicznej na adres
contra@contra.waw.pl lub pisemnie na adres Wydawnictwa Muzycznego
Contra ul. Chłodna 8, 05-126 Nieporęt. Reklamacja powinna
zawierać imię i nazwisko, adres korespondencyjny reklamującego
oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń i uwag. Sklep
zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od
dnia jej wniesienia.
§ 8
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania
przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu
do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy
ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji
Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu
Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości
skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń:
a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego
polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji
Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z
zawartej Umowy Sprzedaży.
b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego
inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
Klientem, a Sprzedawcą.
c) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia
sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej
pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy
ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod
przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii
konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów
Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl
§ 9
Odstąpienie od umowy
1. Konsument, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z
dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), który zawarł
umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej
bez podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem
kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
Konsumentowi w stosunku do umowy, w której przedmiotem świadczenia
są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe
dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu.
§ 10
Ochrona danych osobowych
1. Administratorem Danych Osobowych Klienta jest Sprzedający.
2. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich
przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez
Sklep.
3. W przypadku podania danych osobowych Klient wyraża zgodę na
umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Sprzedającego
oraz na przetwarzanie przez Sprzedawcę tych danych osobowych do
celów związanych z korzystaniem ze Sklepu, realizacją Umowy a
także w celach marketingowych.
4. Dane Klienta udostępnione Sprzedającemu powinny być
prawdziwe i nie wprowadzające w błąd. Nieprawidłowe lub niepełne
dane mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia.
Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych
danych.
5. Sprzedający przetwarza dane Klienta zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity
Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz. U.
z 2013 r. poz. 1422), w szczególności odpowiednio zabezpiecza
dane osobowe Klientów.
6. Klient ma prawo wglądu, poprawiania, uzupełniania,
uaktualnienia, sprostowania oraz żądania usunięcia swoich
danych osobowych. W celu usunięcia danych osobowych należy
przesłać żądanie za pośrednictwem e-mail lub listem
poleconym na adres Sprzedającego.
7. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie drogą
elektroniczną materiałów reklamowych, promocyjnych i
informacyjnych dotyczących towarów i usług oferowanych przez
Sprzedającego, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 ze zm.),
Klient ma prawo cofnąć zgodę udzieloną Sprzedającemu w każdym
czasie.
§ 11
Przepisy końcowe
1. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a Sprzedającym
na podstawie przepisów prawa polskiego. Umowa zawierana jest w języku
polskim.
2. Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia
praw Klienta. Nie może być również w ten sposób
interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części
Regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje
bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w
miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o
prawach konsumenta, Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, a także inne właściwe przepisy prawa.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych
przyczyn technicznych, prawnych, organizacyjnych. Zmiana
regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym Sprzedającego,
jednak nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia
zmienionego Regulaminu na stronie www.contra.waw.pl. Zamówienia
złożone przed datą wejścia w życie zmian w Regulaminie są
realizowane na podstawie zapisów Regulaminu obowiązującego w
dniu złożenia zamówienia.
6. Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów
wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy zgodnie z
postanowieniami Kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17
listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.12.2014 r.
Nasz adres
Wydawnictwa Muzycznego Contra
ul. Chłodna 8
05-126 Nieporęt
NIP: 524-103-79-06
REGON: 016058808
strona
główna / zamówienie
ABC / spotkania z kompozytorami / muzyka poważna / muzyka poważna w łatwym układzie na fortepian / flet prosty
/ keyboard / śpiewniki
/ piosenki
dziecięce / nuty z
tabulaturami / muzyka popularna / materiały edukacyjne / inne pozycje muzyczne / pozycje na nagrody / kolędy
/ zeszyty
do nut / gadżety muzyczne
lista
przebojów / wykaz autorów / regulamin
/ midi / linki
zapowiedzi
wydawnicze